missing things i've always had

nu ser det ud til, at jeg snart skal flytte. om to uger. til berlin. jeg glæder mig helt vildt, samtidig med at jeg er nervøs og bange og mere nervøs end bare nervøs, faktisk. desuden får det mig til at tænke på alle de ting, jeg omgiver mig med i hverdagen, som jeg virkelig elsker. nogle af tingene kan jeg tage med mig, men ikke alle. og det er lidt svært.


udsigten fra vores hus


billeder på min væg


mit parfumerod


bøgerne på gulvet

og det allervigtigste:

far


mor


peter på en typisk søndag


einstein, som lige nu ligger på mine ben i sengen og sover

<3
e

Kommentarer
Postat av: Mie

Så ville du komme til at bruge de fine billeder jeg tog den dag, da jeg i et øjeblik troede jeg skulle være fotograf!

2008-08-26 @ 22:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0