oh baby, you are making that mistake again

på næste mandag skal jeg med bussen til berlin. det var lidt mærkeligt at købe en enkeltbillet.
min situation er den, at jeg ikke har noget fast sted at bo dernede og heller ikke noget arbejde. ergo - jeg er lidt på røven. men jeg glæder mig til at være lidt på røven, jeg glæder mig til ikke at få alt forærende. jeg kan bo midlertidigt hos søde signe og søde maren, hvilket er fantastisk. lige nu sidder jeg bare og søger alle verdens wg-værelser, der er frie på www.wg-gesucht.de. hvis i falder over et sted at bo og arbejde til en sød pige i berlin, så sig lige til, ikk'? højst usandsynligt, dog.

jeg ved ikke, hvor længe jeg bliver dernede. det kommer an på så mange ting. nu må vi se. måske er jeg hjemme igen om et halvt år, et år eller to. jeg ved det ikke. jeg glæder mig i hvert fald bare til at komme afsted og leve livet lidt.

<3
e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0