by the way!

på museum of the rockies i bozeman havde de for resten en udstilling med originale filmkostumer. jeg ved ikke hvorfor, men det var så sindssygt sejt. man måtte ikke tage billeder derinde, men jeg så blandt andet de her kostumer:


darth vader i the empire strikes back.


den fantastisk lækre george clooney som batman.


læderjakken fra den første terminatorfilm.


mit første gigacrush' (luke skywalker <333) pilotdragt fra the empire strikes back.

det ville jeg bare sige. det var ret nice.

Kommentarer
Postat av: cloé

det lyder som et ret cool museum!

hvornår er du hjemme igen?

2008-07-23 @ 09:37:41
Postat av: e

på søndag, omkring klokken 14., tror jeg nok. såvidt jeg ved. jeg er i new york nu. her er nicenicenice, men jeg glæder mig også til at komme hjem.

2008-07-23 @ 15:35:30
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0