chicago, illinois


mange badede i springvandet i en af chicagos parker, fordi det var så varmt. nogle tidspunkter på døgnet er der kæmpestore nærbilleder af forskellige menneskers ansigter på de store glasblok-ting, projekteret derop som videoer. det er virkelig flot, desværre fik jeg ikke et billede.


imponerende skulptur. den kunne jeg virkelig, virkelig godt lide.


chicagos skyline.


skyskraber.

vi var på shedd aquarium, og det skal ikke være en hemmelighed, at jeg elsker akvarier. jeg er hysterisk bange for fisk og andre vanddyr, når jeg svømmer (af den grund kunne jeg aldrig drømme om at dykke), men jeg elsker at kigge på dem. og shedd var det bedste, jeg har været på i mit liv.


det store bassin med delfiner, en dyrepasser forlader det efter et fodringsshow.


det ultimativt sødeste dyr, jeg længe har set. jeg døde, da den sagde sådan en grinelyd. virkelig sød.


AD AD AD, mit hadedyr i hele verden. krabber, de er min fjende nummer et, har jeg besluttet.


sød, lille sovende fætter.


en forholdsvist ny udendørs koncertsal i midtbyen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0