freedom isn't free

endelig har jeg bagage! den havde jeg savnet. den kom efter 48 lange timer. nu vil jeg ikke bruge mere tid på at savne den, hurra!
jeg sidder på græsplænen ude foran vores motelværelse. herude kan man på forunderlig vis nappe internet fra en eller anden, så det er dejligt. her er sygeligt varmt, men jeg har fundet et sted i skyggen.
det har været fantastisk ind til videre. i forgårs og i går (fourth of july) var vi til rodeo her i livingston, hvilket var en virkelig røvballe-god oplevelse. dem, der deltager i det, er bindegale, for både de vilde broncos og bulls er virkelig vilde. der var mange søde børn med cowboyhat og -støvler, og der blev spillet cheesy country, mens man ventede på, at showet gik i gang. jeg har også fået cowboystøvler og en stråhat, da det er i morgen, vi skal op på sweet grass ranch og begynde vores uge på en rigtig amerikansk working ranch.

finally, my bag arrived! it came after 48 hours, and i had really missed it. now i don't want to spend any more time on missing that bag.
i'm sitting on the lawn in front of our motel room, where you are able to steal somebody's wireless internet, so that is nice. it is so hot, but i have found a place in the shade, so i won't melt before i shut down the computer again.
so far, it has been fantastic. the day before yesterday and yesterday, we went to a roundup rodeo in livingston, which was a true redneck, but very good experience. the participants are mentally ill, i think, because both the broncos and the bulls are just crazy killer machines, basically. we saw lots of cute kids with cowboy hats and cowboy boots, and there was cheesy country music playing, while you waited for the show to start. i've also gotten myself a hat and some boots, because tomorrow is the day, where we are going to the sweet grass ranch to begin our one week cowboy life.

i dag var vi så i yellowstone national park, og det var så gigantisk, at det er svært at fatte. så smukt. og vi så buffaloes og jeg ved ikke hvad på tæt hold.
jeg har taget rigtig mange flotte billeder, som jeg forsøger at få lagt op i portioner, der passer nogen lunde sammen, og så vil jeg skrive om dem, når de er lagt op, for jeg kan ikke huske, hvad vi har lavet lige på stående fod.

today we went to the yellowstone national park, and it was so huge that it is hard for me to understand. so beautiful. and we saw buffaloes and other animals on very close hand.
i have so many nice photographs that i am tryin to uploade soon, and then i'm going to write about them, because right now i can't recall half of the nice things that have happened.

jeg er allerede gået i gang med at skrive et par postkort, for der er mange, der skal skrives i løbet af denne tur.
i've already started writing some postcards since there are so many that need to be written, before i return to denmark.

kærlighed,
e

Kommentarer
Postat av: cloé

yay, flere updates!

det er godt at du har fået din kuffert tilbage.

du ser cool ud med cowboy hat, meget naturligt. hæhæ. og din far ser virkelig også meget cowboy agtig ud på det der rodeo billede.

håber du har det godt på ranchen! skriv snart igen<3

2008-07-06 @ 15:01:06
Postat av: elisa

nu er vi ankommet på ranchen, og her er bare så smukt, det er helt ufatteligt. den ligger i en dal mellem kæmpestore bjerge, og der er en hund med tre ben. haha. den er virkelig sød. nu skal vi snart op og spise aftensmad, jeg glæder mig.

i morgen skal vi ride, åh åh! er der ok derhjemme?

2008-07-07 @ 01:36:55
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0