i hate airline companies

jeg sidder paa vores motel i bozeman, montana, og her er fantastisk hyggeligt. men jeg har faaet virkelig ondt i halsen og SAS glemte lige at putte min kuffert paa flyet fra kastrup. hvor dumme i hovedet kan man vaere? og nu, torsdag, har jeg stadig ikke faaet den. vi skal til at rejse videre, og jeg doer, hvis jeg ikke snart faar min kuffert! JEG HADER DET. jeg vil have mit toej, mine sko, mine nye oereringe og mit polaroidkamera og ipodoplader.

i'm at the motel in bozeman, montana, and this place is fantastic, but my throat hurts so bad and SAS forgot to put my luggage on the plane from copenhagen. i mean, how stupid can you be? so here i am, thursday, and still haven't got my suitcase. we have to travel to the next city soon, and i'm going to die, if i don't get my luggage soon. I HATE IT. i want my clothes, my shoes, my new ear rings and my polaroid camera and my charger for my ipod.

jeg skal nok opdatere med billeder snart, naar min kuffert er her og jeg kan fokusere paa det her utrolige sted!
i will update with pictures soon, when my luggage is here and i can think about this amazing place!

e

Kommentarer
Postat av: signe

hej elisa,

godt at høre fra dig.

surt med din taske, men har du ikke fået en masse penge i erstatning fra jeres forsikringselskab? sådan var det i hvert fald, da vores bagage blev væk på vej til canada.

krydser fingre for, at din taske snart kommer på rette kurs og møder dig i montana



kærligst

signe

2008-07-03 @ 22:54:00
Postat av: cloé

juhu - update!

totalt godt at du er en blogger man kan stole på(y). så kan du redde mine arbejdsdage lidt.

håber snart du får din kuffert. jeg har aldrig prøvet at den ikke kom frem, men jeg ville dø. det håber jeg ikke du gør!



<3

2008-07-04 @ 10:05:24
Postat av: sofie

Da jeg var i NY sidste år, kom min fars og min kuffert først et par dage efter. Det er super irriternede, men heldigvis kunne vi shoppe for forsikringspengene indtil vore kufferter kom. Ikke så dårligt igen.



<33



2008-07-04 @ 18:09:37
URL: http://cssftw.blogg.se/
Postat av: e

hej alle i søde piger,



bagagen ankom, og vi har ikke fået nogen penge, selvom det var 48 timer efter planen. men nu lever jeg livet og jeg købte bare tøj i sears for min mors penge, hæhæ. tænk, at man kan finde højtaljee levi's shorts til 13 dollars i discountbutikkerne, de er seriøst nice.



nu skriver jeg update, så i kan se, at jeg er overlevet.

jeg savner jer, postkort en masse er i produktion



e

2008-07-06 @ 01:08:45
URL: http://den her!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0