pour myself a cup of ambition

jeg ved godt, at det er mærkeligt, at jeg elskerelskerelsker dolly parton, når jeg er så ked af skønheds-plastikkirurgi, men jeg elsker hende lige meget hvad, for hun er den mest ægte kendis, man kan finde på jorden, trods hendes uægte udseende. så nu poster jeg lige nogen dejlige billeder af hende, for jeg har hjemve, så jeg har brug for at få tiden til at gå, indtil vi skal spise.

i know it's weird that i lovelovelove dolly parton, when i basically hate beauty-"enhancing" plastic surgery. but i love her anyway, because she is the most sincere celebrity you can find on this very plane, in spite of her not so natural look. so now i will posts some lovely pictures of her, because i feel homesick and i need to get my mind on something else, until we are having dinner.
the pictures are from everywhere on the internet but me.













og mit yndlings!
my favorite




Kommentarer
Postat av: Thomas A. Wedell

Hah.. Syret nok XD. Hvorfor har du dog en blog på svensk domæne, lille ven? XD

Mange hilsner og knus fra Thomas A.

2008-07-22 @ 18:01:36
URL: http://resistencia.urbanblog.dk
Postat av: e

fordi det er nemt at lave en blog her og hurra for svensk!

2008-07-22 @ 22:54:19
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0