never trust the hearts of men

jeg glæder mig så meget til tirsdag, onsdag, torsdag og fredag, og derfor finder jeg det svært at få tiden til at gå.
derfor besluttede jeg mig for at overspringshandle-poste et indlæg i min indlægsfattig blog.

jeg dedikerer dette indlæg til min all american heroine, dolly parton. den mest godhjertede cowgirl i byen.

i present to you: verdens måske bedste sang.
og så synes jeg, det er så nice, når folk lægger sange op med cheesy slideshows over. virkelig <3.




e.

Kommentarer
Postat av: mille

jeg ærger mig stadig over ikke at kunne se hende i malmö!! :(

2008-06-22 @ 18:09:53
URL: http://nothisnothat.blogg.se/
Postat av: e

så er vi to, jeg tænker på det hver dag!

2008-06-22 @ 18:13:03
Postat av: signe

jeg elsker dolly!

når jeg er lidt trist, så hører jeg hende

når jeg er meget glad, så hører jeg hende

selv når jeg er lidt midtimellem, så hører jeg hende



signe

2008-06-23 @ 00:31:31
URL: http://ccsftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0