it's just the beat that my heart skips when i'm with you

sprogkursusgruppen er en - mildt sagt - broget flok.
jeg er den yngste. der er en på 21, men ellers er de fleste i 30'erne.
koranlærerinde fra tyrkiet.
en tidligere økonom i vietnam, nu rengøringsdame i berlin.
ægte russerpige med afbleget hår og optegnede læber.
ubarmhjertigt dårligt klædt amerikaner, uddannet fotograf.
smuk au-pair fra sydafrika.
frisk privatlærer i spansk fra brasilien.
en mand ved navn thai... fra vietnam.

med undtagelse af jeg selv, au-pair pigen og et par andre har de fleste boet i berlin i flere år. det er lidt underligt.

der er også en pige fra georgien, og det eneste, jeg kan komme i tanke om, at jeg nogensinde ville komme til at snakke med hende om, er, at georgiens debutsang til melodi grandprix var fremragende. jeg tror bare ikke, at hun bekymrer sig så meget om melodi grandprix.

sevdije fra kosovo så ud, som om hun ikke fattede en hujende hammerskid, men det viste sig at være, fordi hun var gået ind til det forkerte kursus.

amerikaneren har den tykkeste amerikanske accent, jeg nogensinde har hørt, og jeg kan ikke lade være med at fnise indeni.

de virkede alle sammen til at være virkelig søde.




jeg ved bare ikke, hvad jeg laver hernede, lige nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0