always been told that i've got too much pride

MANDAG skal jeg hen paa volkshochschule antonstrasse og melde mig til et tyskkursus.

TIRSDAG skal jeg väre hjemme, for der kommer skorstensfejer.
TIRSDAG kommer der internet i lejligheden!

ONSDAG skal jeg hen til to tyrkiske piger, som jeg skal forsöge at hjälpe med at blive bedre til engelsk. det kan näppe kaldes et job, men det er noget, og jeg er glad for at komme i gang med noget, hjälpe og samtidig tjene lidt penge. hvis jeg kan hjälpe dem, altsaa. at läre folk engelsk paa tysk som dansker er lidt kompliceret.

TORSDAG skal jeg til jobsamtale hos tremonia angaaende et job som kundevejleder paa engelsk og et andet fremmedsprog, som i mit tilfälde maa väre dansk.

FREDAG kommer mor og far paa besög og bliver til söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0