årets største idiot

er mig.
jeg troede, min cykel var stjålet eller at jeg havde glemt den et sted. jeg igangsatte en stor efterforskning, hvor jeg ledte alle steder, den kunne være. den var ikke at finde noget sted, så jeg antog, at den var blevet stjålet.
jeg har så fået en ny cykel af min mor og far, som jeg havde det lidt dårligt med at modtage, når den anden kun var hos mig i en uge eller to.

i dag, da jeg var ude at cykle, var jeg ved at køre ind i en lygtepæl, så jeg er nødt til at stoppe hårdt op. og der står den. min gamle cykel. ved et supermarked tæt på, hvor jeg bor, men som jeg næsten aldrig køber ind i.

jeg gruer allerede ved tanken om at skulle fortælle min far, at jeg har fundet den. han kommer til at drille mig de næste tyve år. men nu har jeg to cykler. jeg sender pengene for den ene til min mor, og så beholder jeg dem begge. så kan folk, der kommer på besøg, låne en cykel i stedet for at skulle betale for u-bahn. det er måske meget godt.

e

Kommentarer
Postat av: Sara Sommerfugl

Åh, Elisa. indsæt hjerte Det er da fint med to cykler.



Det minder mig om mit eget idioti (dit var ikke idioti - bare sødt) på min første dag på min første Roskilde Festival her i år. Havde drukket mig så fuld, at jeg endte med at vågne op i en campingstol med tandpasta og nutella over det hele, mens tusind mennesker stod og lurede på mig + grinede. Jeg tumlede forvirret tilbage til mit telt, jeg ikke vidste, hvor var. Kunne ikke engang huske, at vi havde sat det op. Well, da jeg kommer tilbage, slår det mig, at jeg mangler alle mine ting - dvs. min skuldertaske. Bahbuhbahbuh. Udrykning og alt muligt. "Den er blevet stjålet!" Fik mine veninder til at spærre mine kreditkort og telefon, da jeg var fuldstændig grædefærdig. Et par dage senere finder jeg så tasken i min større taske i teltet. Jeg havde lagt den der for netop at undgå den situation. Fik involveret nærmest hele min familie i den skandale. Jeg bør få et diplom af en art. ^^



Og nu tillader jeg mig endda at underholde med det. Hvad laver jeg?

2008-10-31 @ 11:49:59
URL: http://sara-sommerfugl.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0