in this world i lock out all my worries and my fears

første billedeindlæg i lange tider!

dette her er lejligheden, jeg bor i i berlin.




vores køkken.


badeværelset (og for enden, til højre, står en brusekabine og en reol, som man ikke kan se, fordi... sådan er det bare).




stines værelse.


halvdelen af keas værelse.

og nu til den store finale!
MIT SPÆNDENDE VÆRELSE:









det er stadig et ret stort rod, men jeg synes, det bliver bedre og bedre for hver dag, der går. der ligger lagen på bordet, fordi jeg er ved at slibe det gamle bord, så det kan blive malet sort.

livet er spændende.

<3 e

Kommentarer
Postat av: Mie

For søren da, det er sku´flot :) glæder mig til at se det i når jeg kommer et smut forbi!

<3

2008-10-10 @ 11:07:19
Postat av: signe

ej, hvor ser dit værelse godt ud!

glæder mig til at se det rigtigt.



:)

2008-10-11 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0