jeg er glad

jeg sidder paa en ret suspekt internetcafé, som i virkeligheden er en kiosk. internettet er billigt, og det her sted ligger tät paa lejligheden, saa jeg har ikke noget at klage over.

lejligheden er nok verdens störste lejlighed, og jeg er meget, meget glad for at väre hernede. lige pt er det lidt ensomt, da baade kea og stine er hjemme i kiel, og da det er helligdag i tyskland i dag, sker der ikke saa forfärdeligt meget. men det er ogsaa dejligt nok en gang i mellem.

jeg har stadig ikke noget job, men jeg er blevet lidt mere bevidst om hvilke job, jeg egentlig er interesseret i. jeg har udelukket regöringsjob - mest paa grund af ensomhedsfaktoren. i og med at jeg ingen mennesker kender hernede, vil jeg helst have et job, hvor jeg har en mulighed for at läre nogle at kende, og det kan jeg nok ikke, saa länge jeg gaar og stövsuger i en ferielejlighed alene.
i näste uge vil jeg forsöge mig med at skrive en masse ansögninger og dele rundt til forskellige barer og lignende, nok höjst sandsynligt i omraadet mitte, hvor der er mange turister, mange barer og dermed muligvis ogsaa en lidt större chance for, at nogen vil have mig med mit gode engelsk og knapt saa gode tysk.


naar jeg faar internet i lejligheden kan i gläde jer til fölgende posts:
- om den smukke lejlighed og mit meget tomme värelse, der forhaabentlig bliver mindre tomt snart
- forskellen paa tyskere og danskere
- hvor meget jeg hader, naar troende folk siger, de vil "bede for mig"
- helt sikkert ogsaa et eller andet ligegyldigt indläg om noget, jeg godt kan lide eller ikke saa godt kan lide

<3 e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0