oh the weather outside is frightful

som så mange andre gange har shuffle-funktionen på min ipod været skyld i lykkeligt øjeblik i dagens ellers ret gennemsnitlige forløb.

jeg gik på sophie-charlotte-strasse på vej hjem fra indkøbstur i lidl omkring klokken halv syv, da jeg pludselig hørte let it snow. den mindede mig om, hvor meget jeg glæder mig til jul, og at jeg egentlig altid har elsket vintermånederne.
der gik jeg så. smilede fjollet til dem, der gik forbi, mens jeg hviskede med på "but the fire is so delightful". gadelygterne var julelys, kulden føltes som den kulde, der er, lige før det begynder at sne. bidende, men god. forventningsfuld. og indkøbsposerne var ikke fyldt med mælk, grovflutes og broccoli, men det føltes, som om de var proppet med gaver og juleslik.




det var en fantastisk tur i lidl.

e

Kommentarer
Postat av: young

wow. det lyder virkelig rart.

jeg har lidt svært ved at vænne mig til tanken om, at jeg ikke skal holde jul med min familie i år. men det skal nok blive hyggeligt alligevel :)



tak for din helt vildt søde kommentar, også. jeg tror, jeg rødmede!

2008-10-23 @ 03:39:05
URL: http://half-girl.org/
Postat av: e

det var også rigtigt rart.

det kan jeg godt forstå. når det kommer til juletraditioner, er det virkelig noget stort, når de ikke er, som de plejer. men du skal nok få en fantastisk jul alligevel, og familien er der jo til næste år. :)

min mor, far og bror kommer herned til berlin og holder jul med mig. det, tror jeg, bliver fantastisk! jul i berlin med familien, julemarked, tusind julelys, alt bliver så godt. men jeg er allerede begyndt at bekymre mig om, hvordan vi skal få set disneysjuleshow. dr net-tv?



selv tak, ingen grund til at rødme. jeg mente det med hele hjertet. :)

2008-10-23 @ 10:08:10
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0