regn regn regn

jeg sidder i min yndlingsindvandrerkiosk og er paa nettet. jeg er lige cyklet herned for en halv time siden i dejligt vejr, inden jeg skal ud at köbe ind. nu hvor jeg skal til at forlade kiosken, er det bare verdens värste regnvejr. nu kan jeg huske, hvorfor jeg aldrig har väret 100% tilfreds med cykler.

i morgen og i weekenden skal jeg begynde min restaurant-café-bar-jobsögning, og selvom jeg er ret nervös for, at det ikke kommer til at väre särlig udbytterigt, saa haaber jeg alligevel paa, at jeg nok skal klare det paa den ene eller anden maade. man er jo nödt til at tro paa det bedste.

jeg haaber, i har det godt. stadig ikke internet i lejligheden, meget irriterende, men ellers gaar det rundt regnet godt her.

e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0