the cripple boys, let's start a band

FREDAGSANBEFALING

en serie, som jeg længe har været utroligt glad for, er house.

ja, det er en lægeserie, men den adskiller sig fra andre dramaserier, der finder sted på et hospital, ved at have et ganske fremragende manuskript.



hovedpersonen, dr. gregory house, er menneskefjendtlig, kynisk, spydig og helt genial. hans harme over at være blevet invalideret af en muskelsygdom går ud over omgivelserne og i høj grad patienterne, når han endelig gider at snakke med dem. desuden er han afhængig af smertestillende medicin og vil ikke forstyrres, når hans yndlings days of our lives-agtige lægeserie er i tv.

hvis man alligevel synes, at serien er røvkedelig, kan man altid glæde sig over, at verdens sødeste mand er med. robert sean leonard.
vi elskede ham allesammen i dead poets society. nu er han voksen, og han er stadig sød x 10000. hans karakter i serien, dr. wilson, er min storebrors yndlings, og det er en blåstempling uden lige!




house sendes i dag klokken 15.15 og 18 på kanal 5.

e









Kommentarer
Postat av: Charlotte

jeg har set House uafbrudt i al min fritid i en uge. og det er ikke en overdrivelse. House <3

PS. jeg gad godt være den der fik så mange oplevelser som du gør for tiden. held og lykke med jobsøgning!

2008-10-24 @ 20:40:39
URL: http://caaake.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0