just give me till then to give up this fight

min far siger, at det eneste, man virkelig kender til og kan stole på, når man er et helt fremmed sted, er ens intuition.





jeg var ude at gøre rent i dag for et firma, og alt var ganske udmærket. alligevel brød jeg ud i tårer, da jeg ringede til min mor, mens jeg sad og ventede på sporvognen i oberschöneweide. jeg har en virkelig dårlig fornemmelse omkring det her. chefen, som jeg mødte i dag, er egentlig flink og rar, men han snakker og snakker og snakker, og jeg forstår ikke halvdelen af det. det er i sig selv ikke slemt, for sådan er det jo hele tiden hernede for mig lige nu, men jeg havde en følelse af, at han egentlig ikke var interesseret i, at jeg forstod noget. han tog beslutninger på mine vegne omkring, hvad jeg skal arbejde med for ham, fordi jeg ikke selv var i stand til det, da jeg ikke forstod en hujende papskid.


på mandag ringer jeg til ham og siger, at jeg har fundet et andet arbejde.
jeg vil hellere være glad end at tjene penge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0