om kärlek finns

kapitel 3 i "ting, jeg elsker":

herrehåndbold



en lidenskab, jeg har for mig selv i store dele af min omgangskreds. men det gør ikke noget, for det er noget af det bedste, jeg ved alligevel. og af den grund glæder mig helt absurd til om en uge! hvor danmark spiller første kamp i ol-håndboldturneringen.
mange synes, at sport er det mest åndssvage på hele jorden, og det er det jo egentlig også. alligevel tiltrækker de mest åndssvage sportsgrene mig som tilskuer, fordi jeg er afhængig af store følelser.
som patosnarkoman er sport et fantastisk fiks.



i like handball, because i'm addicted to all the great feelings that are connected to a loss or a victory.
and when you are addicted to pathos, sports are the greatest fix.
i can't explain my love for handball in other words.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0