new york, new york

så er jeg i new york, og det er dejligt at være fremme ved den endelig destination, selvom selve turen hertil har været mindst lige så fantastisk og spændende som selve byen.

på vejen fra danville, pennsylvania, til new york (tror jeg nok) kom vi forbi en baseballbatfabrik. ret underligt. det så sådan her ud.




hans jørgen fik sig en souvenir.
og vi spiste frokost, og der så min mor sådan her ud.



jetzt: new york!



udsigten fra vores hotelværelse på the new yorker hotel.



mad fra vores nye stamsted her i new york. (jeg har skrevet adressen ned til dig, sofie!)


jeg har også haft lidt tid til at købe tøj og sko, så godt. det er blevet til det her.

fra negerbutik, 21 dollars.


fra forever21, 15 dollars.


fra h&m, 29 dollars.

jeg var i tvivl, om jeg skulle købe denne her jakke, men så sagde hans jørgen, at han ville give mig den, hvis jeg gerne ville have den. så den fik jeg. <333


h&m, 70 dollars.


fra en eller anden butik, 32 dollars.

nu er der verdens værste tordenvejr her, og jeg er ved at dø af skræk, fordi jeg er såsåså bange for lyn og torden, så nu vil jeg gemme mig under dynen.

i er søde,
<3 e

Kommentarer
Postat av: cloé

øvøvøv. alle har set nyc undtagen mig. gud hader mig!

og solen skinner og det 25grader og jeg sidder indenfor foran en computer og hjælper dumme kunder.



men jeg skal se den nye batman film i aften!



glæder mig til at hænge ud med dig når du kommer hjem!

2008-07-24 @ 14:12:20
Postat av: anna

dine tøjbeskrivelser fra forleden var lige i øjet, haha.kommer til at savne dig så meget!! men når jeg kommer hjem, har jeg et job. det er så dejligt. og så tager jeg en weekend fri og besøger dig i berlin!

<3333

2008-07-26 @ 12:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0