mobilbilleder for life

jeg har på det groveste misvedligeholdt min blog de sidste par uger. jeg har haft besøg og haft nogle af de sjoveste dage i mit liv.
dog endte jeg med at falde ned af en indietrappe på bang bang club, hvilket har resulteret i en stærkt hævet ankel. muligvis har jeg gjort et eller andet i faldet, der har gjort skade på mit ledbånd (hvis jeg forstod den smukke, smukke tyskerlæge korrekt), så jeg tager på skadestuen, når jeg lander i danmark på lørdag, regner jeg med. den ser virkelig vild ud, og jeg ligner, at jeg har klumpfod/er hobbit uden hårene.


alex


det viser sig, at marie cavallier er exberliner og afbilledet på et cafévindue i mitte!




"hvem kan lave den længste tand af kalk?"


klumpfoden er den til ventre, hvis i skulle være i tvivl.


Kommentarer
Postat av: Mett

Åh putte da. Du må passe lidt bedre på dig selv. Jeg håber snart at se dig. Hvor længe bliver du hjemme denne gang? Let me know.

KYS!

2008-11-28 @ 10:08:14
Postat av: sofie

uh uh, av!

jeg glæder mig rigtig meget til du kommer hjem!!

2008-11-28 @ 17:29:54
URL: http://cssftw.blogg.se/
Postat av: e

mett: jeg kommer hjem i morgen og bliver hjemme til den 10. dec, hvor jeg tager til berlin igen i fire dage. og så er det hjem til danmark for evigt. eller. midlertidigt for evigt.

sofie: I LIGE MÅDE

2008-11-28 @ 22:17:29
URL: http://ohcarolinewhy.blogg.se/
Postat av: anna

hvem kan lave den længste tand af kalk LOL.





GO AFTON SVENSKARAAAA

2008-11-30 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0