hver en drøm er sat på spil

mille siger, at jeg skal skrive seks ligegyldige ting, der gør mig glad.
paradoksalt. hvis tingene var ligegyldige, ville de jo nok ikke gøre mig glad. men jeg modtager opfordringen med kyshånd og sender her mine seks yndlingsting på denne søndag.

1. aldis vafler til 0,55€ for 12 styks. de er lavet af luft og sukker, og jeg elsker dem.

2. at bruge hele søndagen på at se danske disney-videoer på youtube.



3. at vejret ikke er helt vildt dårligt.

4. mine nyindkøbte prints, lavet af matt cipov.

ud over pandamasken, har jeg købt med flodhest, elefant og bjørn. jeg elsker dem!

5. at jeg har købt flybilletter til min næste hjemtur fra den 3. til 10. december.

6. det er snart jul! julekort, julegaver, julelys, julekærlighed, julealt! jul! jul! okay, nok udråbstegn.


e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0