best act ever

er den dummeste kategori i et awardshow nogensinde. men det bliver dummere endnu, når man kigger på de nominerede.

britney spears
green day
tokio hotel (og det er fandme ikke en gang løgn)
rick astley
christina aguilera
u2

alle ved, at jeg elskerelskerelsker britney, men den liste er til grin. jeg tolker det som en modreaktion til denne utroligt dumme kategori, at folk over alt på internettet sætter deres dyrebare stemme (og stemmer åbenbart, hvis man har sig et program, der kan finde ud af at stemme flere gange i minuttet på den samme) på vores allesammens rick astley. ind til videre har han fået 98,9% af stemmerne.



never gonna give you up og rick rollin' er noget, der ligger mit hjerte meget nært, og derfor glæder det mig i dag at sætte mit kryds ved rick astly i worst award category ever!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0