stand before me at attention

min sødeste simon hansen skriver altid, at jeg skal forkæle mig selv, hvis jeg har været lidt ked af det, når jeg har skrevet til ham her fra berlin. og i dag tog jeg det til mig og gjorde lige præcis dét, jeg havde allermest lyst til.

jeg har købt band of brothers-dvdboks og taget mcdonaldsmad med hjem.
det er min berlinpendant til en spandfuld kfc og en sæbeopera.



i aften skal jeg spise aftensmad med ham, der måske kan give mig et job! jeg krydser pølsefingre for, at det bliver til noget.

e

Kommentarer
Postat av: Charlotte

band of brothers er så god. gogo!

2008-10-29 @ 16:22:35
URL: http://caaake.tumblr.com/
Postat av: Anonym

Det ser virkeligt fornuftig ud, e!

2008-10-29 @ 21:30:59
Postat av: linea

Haha, og det er lige mig, der er anonym.

2008-10-29 @ 21:32:07
URL: http://birthdayghost.blogspot.com
Postat av: Wonderboy

Han er bare pisse klog, ham simon

2008-10-30 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0