i tend to fall asleep in the fast line

objektivt set er jeg på røven.

- jeg er i berlin og har ikke et job
- jeg taler ikke specielt godt tysk, ergo er det svært at finde et job
- på tirsdag skal jeg betale 110 euro for et sprogkursus, der begynder i november
- inden for de næste tre uger flyver jeg til danmark to gange, hvilket koster mange penge
- jeg har ingen sygesikring på nyværende tidspunkt
- mad og transport koster mange penge, og jeg tjener ikke nogen lige nu, som kan gøre det op for udgifterne
- jeg har måske fået et værelse i verdens flotteste lejlighed, som er lidt dyr
- jeg skal have købt mig en cykel
- min hud er ikke særlig pæn i øjeblikket, selvom jeg bruger mit lidt for dyre clinique-dims, som man skal
- jeg skal til danmark for at snakke med kommunen om at blive registreret i danmark igen, hvilket er besværligt
- jeg aner ikke, hvordan jeg skal få mine møbler herned til eventuel indflytning i lejlighed

men helt ærligt, så er det lang tid siden, at jeg har været så glad, som jeg er hernede!
signe og jeg har det vildt sjovt sammen, og det er fantastisk at være flyttet hjemmefra, for så kan man lave mad næsten hele tiden.
de to tyske piger, som jeg skal bo sammen med, kea og stine, er virkelig søde og lejligheden i charlottenburg er vidunderlig med trægulve og højt til loftet. 
jeg har fået meldt mig på et tyskkursus og købt en tysk øvebog og en grammatikbog. ud over det har jeg vist nok fundet en løsning på mit ret store forsikringsproblem, og det er derfor, jeg skal hjem om en uge for at få styr på det hele.

<3 e

Kommentarer
Postat av: Nikolaj

Minus alt det obligatoriske lort man nu en gang skal igennem når man flytter så lyder det som om du nyder det dernede...Jeg krydser virkelig meget fingre for at du snart finder et job..

Postat av: Anonym



fik du ikke 12 i tysk unge dame?

2008-09-18 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0